Fri fragt ved køb for 800,- ellers 39,- til pakkeboks

Det skal være en god oplevelse at handle hos HAUS•FRAU!

Vi efterstræber altid den gode oplevelse for vores kunder og sætter som en naturlighed den største ære i at yde et højt serviceniveau. Vi har i vores fysiske butik i Silkeborg arbejdet ufortrødent med dette siden 2006, og med en stor skare af søde, loyale kunder føler vi os overbeviste om, at dette har haft stor betydning for vores hidtidige succes. Vi har ambition om at tilstræbe samme høje niveau i vores webshop – vi gør os umage for at give nye kunder den gode oplevelse, også trods en større geografisk afstand.

Vi vælger sjældent den lette løsning:

  • vi bruger MEGEN tid på at vælge det helt rigtige udvalg af varer til vores forretning,
  • vi kræser altid om vores varer damper alle kvaliteter,
  • vi vælger selv at fotografere varerne og således levendegøre dem på mere realistisk vis på vores søde modelpiger,
  • vi pakker varerne lækkert ind og sender en sød hilsen til vore kunder,
  • vi tilbyder fri fragt leveret som DU ønsker det

Med 10 værdifulde års erfaring i vores forretning i Silkeborg ved vi, hvad vi taler om. Vi arbejder for altid at have de rigtige varer på hylderne og vi ved, hvad den gode service betyder for vore kunder. Kig dig trygt omkring i vores webshop – vi vil bestræbe os for at gøre alt, hvad vi kan for at give dig den allerbedste oplevelse!

HAUS•FRAU I/S (etableret ’06)
Tværgade 1, 8600 Silkeborg
Tlf. 8685 6567
kundeservice@haus-frau.dk
CVR: 29681481

Bestilling

Når du har fundet de varer, du ønsker at købe og har lagt dem i indkøbskurven, skal du udfylde dine personlige oplysninger og kreditkortinformationer. Når du har accepteret handelsbetingelserne og har gennemført betalingen, modtager du en ordrebekræftelse pr mail.

Hvis nogle af dine varer er gaver, pakker vi dem gerne flot ind – og det ganske gratis. Det eneste du behøver gøre, er at sætte et kryds i feltet "Indpakning" når du lægger varen i kurven. Vælger du "Indpakning", har du også mulighed for at vedlægge et kort. Skriv tekst til dit kort i kommentarfeltet ved checkout.

Vi tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer. 

Alle priser er inkl. 25 % moms og i Danske kroner.

Betaling

HAUS•FRAU modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Der tages ikke gebyr ved betaling.

HAUS•FRAU krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Levering

Vi sender alle køb over 800,- kr. fragtfrit og som forsikret pakkepost. Dette gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer undervejs. Varerne er forsikrede under forsendelsen, og ved modtagelse bedes du kontrollere pakkens indhold. Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, skal du anmelde det til Post Danmark senest 2 dage efter modtagelsen og returnere varen til os efterfølgende. HAUS•FRAU er ikke ansvarlig for varer, der er beskadiget under transporten, vi pakker altid varerne ned med største omhu, så risikoen for fragtskader minimeres. 

Du kan vælge at få forsendelsen leveret til en firmaadresse. Du kan selvfølgelig også vælge en anden leveringsadresse, hvor du ved, at der er nogen til at tage imod forsendelsen. Dette gøres ved, at du under "Leveringsadresse forskellig fra fakturaadresse" skriver, hvortil den skal leveres.

HAUS•FRAU efterstræber, at afsendelsen af ordrer indgået før kl. 13:00 sendes af sted samme dag. Ordrer indgået efter kl. 13:00 garanteres først afsendelse dagen efter. Skulle der opstå et akut behov, er du altid velkomme til at ringe til os og høre på muligheden for en hurtigere ekspedition af din ordre, så du kan sikre dig din drømmekjole leveret. Normal levering med Post Danmark er ca. 1-2 hverdage. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, kan HAUS•FRAU ikke drages til ansvar.

I forbindelse med udsalg og ferieperioder må der påregnes længere leveringstid.

Fortrydelsesret

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du hurtigt kan afprøve, hvorvidt dit køb lever op til dine forventninger. Dvs., at du må prøve tøj på som i et prøverum, og du må gå rundt indendørs i et par sko uden at yde slidtage på skoens såler. Du opfordres således til at afprøve sko på et gulvtæppe og/ eller bløde overflader. Ønsker du at returnere strømper, lingeri, badetøj o. lign., må forseglingen ikke være brudt af hensyn til hygiejne.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik: du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Der er 14 dages returret på varen regnet fra den dag, varen modtages. Hvis fristen udløber på en helligdag, forlænges fristen til den efterfølgende hverdag. Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt. For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal varen være afleveret til Post Danmark eller anden fragtmand senest 14 dage efter din tilkendegivelse af, at du har fortrudt dit køb.

HAUS•FRAU anbefaler altid, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som forsikret pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til HAUS•FRAU. Yderligere har du som kunde mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted. 

Har du fortrudt dit køb, skal du returnere den ubrugte vare i samme stand, som du modtog den, herunder med alle originale mærkninger fra butikken intakte og siddende i varen. Dette sikrer dig som kunde, at du altid modtager en vare, som er ubrugt, hvilket er i alles interesse. 

VIGTIGT! Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt. 

BEMÆRK! Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:  

  • du reelt har taget varen i brug,
  • hvis mærkatlabel er aftaget helt eller delvist, eller hvis den mangler
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
  • du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm

Hvis du har taget varen i brug ud over hvad der er nødvendigt for at konstatere varens art, egenskaber og den måde den fungerer på, forbeholder vi os retten til, efter en konkret vurdering i hvert tilfælde, at reducere tilbagebetalingen eller lade tilbagebetalingen helt bortfalde. Du hæfter altså kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på. Emballagen/indpakningen af varen skal behandles med omhu, så vi kan genbruge den – hvis ikke kan der fremkomme værdiforringelse af varen. og vi kan opkræve et administrationsgebyr på op til 250 DKK. 

Alle produkter, der returneres til HAUS•FRAU skal være forsvarligt indpakket. Fodtøjsæsker må eksempelvis ikke bruges direkte som forsendelsesæsker, men pakkes forsvarligt ind eller lægges i forsendelsesæske ved returnering.  

Det er købers ansvar og omkostning at returnere en vare.

Varer, der returneres pr. efterkrav eller sendes uden porto, nægtes modtaget af HAUS•FRAU. Dette gælder også varer sendt uden omdeling. Du kan naturligvis også komme forbi butikken for returnering af dit køb.

VIGTIGT! Inden du returnerer varen, kontakt os da venligst på mail: kundeservice@haus-frau.dk eller vores kundeservice på telefon +45 8685 6567 for at få et returnummer og en returseddel. Returnummeret skal skrives tydeligt på returemballagen.

 VIGTIGT! Returvarer uden returnummer vil blive afvist. 

Varen sendes til:

HAUS•FRAU
Tværgade 1
8600 Silkeborg

Ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende relevante informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Når varen er modtaget retur, tjekket og godkendt, refunderes købsprisen til din konto. Beløbet skal tilbagebetales inden der er gået 14 dage fra modtagelsen af varen, vi bestræber os dog på at tilbagebetale pengene hurtigere. Vi gennemfører tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som er blevet benyttet ved oprindelig transmission. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Reklamationsret

Der ydes 2 års reklamationsret på varer købt i HAUS•FRAU. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert behandling, ringe vedligeholdelse, groft misbrug. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles HAUS•FRAU hurtigst muligt, så vi har mulighed for at handle på det - varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering, såfremt original kvittering vedlægges. I forbindelse med reklamationssager afholder HAUS•FRAU returomkostninger i rimeligt omfang.

VIGTIGT! Inden du returnerer varen, kontakt os da venligst på mail: kundeservice@haus-frau.dk eller vores kundeservice på telefon +45 8685 6567 for at få et returnummer og en returseddel. Returnummeret skal skrives tydeligt på returemballagen.

VIGTIGT! Returvarer uden returnummer og original kvittering vil blive afvist. 

Varer, der returneres pr. efterkrav eller sendes uden porto, nægtes modtaget af HAUS•FRAU.

Varen sendes til:

HAUS•FRAU
Tværgade 1
8600 Silkeborg 

Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller pakker, som er sendt uden omdeling og skal afhentes på posthuset. Du kan dog også komme forbi vores adresse og aflevere returvaren.

Ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende relevante informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Finder vi IKKE reklamation berettiget og vi således returnerer reklamationen, skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på op til 150 kr. for undersøgelse af varen.

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og HAUS•FRAU har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.

Gavekort

HAUS•FRAU tilbyder salg af gavekort online. Gavekortet er gyldigt 1 år gældende fra udstedelsesdatoen.  

Persondatapolitik 

Ingen personlige oplysninger, der registreres på vores hjemmeside, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos HAUS•FRAU. I forbindelse med elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. 

Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og email-adresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på u krypteret form og gemmes i 5 år.

Cookies

Du skal være opmærksom på, at du accepterer vores persondata politik og brug af cookies, når du besøger haus-frau.dk samt ethvert subdomæne.
Vi indsamler ikke oplysninger, der ikke er beskrevet i vores persondata politik, og vi indsamler aldrig persondata uden at du selv har givet os disse oplysninger, fx ved at registrere dig, købe en vare eller deltage i en undersøgelse.
I HAUS•FRAU benytter vi cookies til at gøre din oplevelse bedre. Du kan i de fleste browsere ændre på indstillingerne for hvilke cookies, der bliver sat på din computer.